نرم افزارهایی که سرعت ویندوز شما را چند برابر می‌کنند + دانلود

اگر سرعت رایانه تان افت کرده و با کاهش سرعت رو به رو هستید، در بسته جدیدی از بابرترین ها شما را با بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای بهینه ساز رایانه آشنا می کنیم، این نرم افزارها همگی با ابزارهای پیشرفته خود قصد دارند تا از کاهش سرعت رایانه شما جلوگیری کنند و سرعت کند شده رایانه تان را افزایش دهند.

Wise Care 365 – با چند کلیک ساده کارایی و سرعت رایانه خود را به اوج برسانید بعد از نصب نرم افزار و بازی در مسیرهای مختلفی هم چون رجیستری فایل ها و

پوشه های متعددی ایجاد می شوند که بعد از حذف این نرم افزارها و بازی ها فایل های ایجاد شده حذف نمی شوند و هر بار پس از بارگذاری سیستم عامل این فایل ها نیز در عمل پردازش شرکت می کنند. این عمل باعث کاهش سرعت سیستم عامل می شود. اما نرم افزار Wise Care 365 به شما این قابلیت را می دهد تا فقط با چند کلیک اقدام به حذف فایل های اضافی موجود در رجیستری ویندوز کنید. این نرم افزار قابلیت پاکسازی تاریخچه مرورگر را نیز دارد. بعد از نصب Wise Care 365 شما احساس خواهید کرد که یک سیستم عامل جدید را بر روی رایانه نصب كرده ايد.

از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به چون افزایش سرعت سیستم عامل، ترمیم فایل های آسیب دیده رجیستری، حذف فایل های اضافی رجیستری، حذف کوکی و اضافات مروگرهای اینترنتی، حذف دستورات غیر ضروری از لیست پردازش رم و سی پی یو و… اشاره کرد.

درباره pasakgroup

پیشنهاد ما به شما

بروزرسانی سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ برای دومین بار

مایکروسافت قصد دارد برای دومین بار سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ خود را به روز کند …