دانلود 7 Minute Workout Pro v1.24.59 برنامه تمرین عضلات شکم اندروید

 

7 Minute Workout Pro v1.24.59 برنامه ای برای آموزش تمرینات 7 دقیقه ای بدنسازی مانند دراز نشست، شنا رفتن، چمباتمه، پلانک، جک پریدن می باشد. اگر میخواهید وزن خود را از دست بدهید، یک شکم صاف و عضلات شکم قوی داشته باشید، شکم شش تکه داشته باشید، تمرین عضلات شکم 7 دقیقه ای می تواند توان و عضلات شکم شما را تقویت کند، با ویدئوهایی که چگونگی انجام هر تمرین را نشان می دهد.
آیا ساعتی برای تمرین روزانه و تمرین عضلات شکم ندارید؟ ممکن است به آن نیازی نداشته باشید، فقط تمرین 7 دقیقه ای تناسب اندام را امتحان کنید، این دارای آموزش ویدئویی است که در انجام این تمرین ها به شما کمک می کند!
مناسب ترین تمرینات برای افراد عادی درست مثل من و شما، می توانید آن را در هر زمان در هر نقطه انجام دهید، این فقط 7 دقیقه طول می کشد. این تمرین 7 دقیقه ای توسط نیویورک تایمز به عنوان “حداکثر نتایج با حداقل سرمایه گذاری” برجسته شده است.
تمرین 7 دقیقه ای فقط در حدود 7 دقیقه زمان می گیرد، شامل 12 تمرین 30 دقیقه ای، با 10 ثانیه وقفه بین بین هر تمرین است. همه آنچه شما نیاز دارید فقط یک صندلی و یک دیوار، تکرار 2-3 دوره با توجه به زمان شما است. این باید انتخاب اول شما برای تمرین اداره، یا تمرین سریع تناسب اندام عضلات شکم در خانه برای زنان باشد.

برخی از ویژگی های برنامه 7 Minute Workout اندروید :
✤ پشتیبانی از Google Fit
✤ صدا شما را راهنمایی می کند که چه زمانی نیاز به شروع تمرین 7 دقیقه ای یا استراحت دارید
✤ تنظیم زمان دوره با توجه به وضعیت خود
✤ تنظیم زمان استراحت
✤ روشن نگه داشتن صفحه نمایش در هنگام تمرین
✤ طراحی زیبای شخصیت و رابط کاربری
✤ سیاهه تمرین زمان تمرین کامل شما را نشان می دهد
✤ امکان مکث تمرین، و پرش به تمرین قبلی یا بعدی
✤ اعلان برای تمرین روزانه
✤ تمرین عضلات شکم برای زنان
✤ و …

http://pasakgroup.com

درباره pasakgroup

پیشنهاد ما به شما

به صورت سه بعدی تایپ کنید + دانلود نرم افزار

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که متن های انیمیشنی و گرافیکی …