نرم افزار مالیات حقوق دارایی

نرم افزار مالیات حقوق دارایی سال 1395 / 95

 

نرم افزار مالیات حقوق دارایی 95
نرم افزار مالیات حقوق دارایی سال 1395 / 95

 

نرم افزار مالیات حقوق دارایی سال 95 / نرم افزار لیست حقوق دارایی 1395 / نرم افزار لیست حقوق مالیات 95

جدیدترین نسخه نرم افزار سازمان امور مالیاتی جهت ارائه لیست مالیات بر درآمد حقوق کارکنان

برای دانلود مستقیم و دریافت آخرین نسخه نرم افزار لیست حقوق سازمان امور مالیاتی کشور جهت ارائه لیست مالیات بر درآمد حقوق کارکنان و کارمندان اینجا کلیک کنید.

 

 

 

نرم افزار مالیات حقوق دارایی

سرانجام برنامه لیست حقوق دارایی و نرم افزار لیست مالیات بر درآمد اداره دارایی برای سال 1395 با تغیراتی مواجه شد تا هم بتواند سیستم عامل های جدید از قبیل ویندوز 7 و ویندوز 8 و ویندوز 10 را ساپورت نماید و هم اینکه از سهولت عملکرد و کارائی راحت تری برای کاربران برخوردار شود.

همانگونه که هر برنامه و نرم افزاری در آغاز ارائه به کاربران با ایرادات مختلفی مواجه می شود، نرم افزار حقوق و دستمزد و لیست حقوق سازمان مالیات و دارائی / نرم افزار مالیات حقوق دارایی نیز از این موضوع مستثنی نبوده است و نمی باشد. بدین ترتیب نرم افزار حقوق دارایی از آغاز سال 95 چندین و چند بار به روز رسانی گشته است و خطاهای گزارش شده توسط کاربران در آن بر طرف گردیده است.

فایل نرم افزار ارائه شده در این خبرنامه (نرم افزار مالیات حقوق دارایی) همواره به روز خواهد شد و آخرین نسخه نرم افزار مالیات حقوق دارایی در اختیار شما کاربران گرامی قرار خواهد گرفت. در صورت برخورد با هر گونه مشکلی در نرم افزار خود، می توانید در همین خبرنامه به دنبال جدیدترین نسخه های ارائه شده از سوی سازمان مالیاتی کشور باشید و با نصب آخرین ورژن نرم افزار لیست حقوق دارائی مشکلات به وجود آمده را بر طرف نمائید.

 

نرم افزار لیست حقوق دارائی
محتوای فایل دانلودی نرم افزار لیست حقوق دارائی و مالیات

 

 

نرم افزار مالیات حقوق دارایی

فایل نرم افزار مالیات حقوق دارایی ارائه شده در این بخش شامل فایل نصبی برنامه لیست حقوق دارائی به همراه فایل های pdf آموزش نصب و همچنین فایل pdf آموزش کار با نرم افزار حقوق دارائی می باشد.

در کار کردن با نرم افزار مالیات حقوق دارایی (لیست حقوق اداره دارائی) ممکن است با خطاهای گوناگونی از جمله “مشکل در ارتباط با پایگاه داده” و از این قبیل موجه شوید. به هیچ وجه نگران نباشید و سیستم عامل ویندوز خود را دستکاری نکنید، در اینگونه مواقع تنها با دانلود آخرین ورژن نرم افزار دارائی و نصب جدیدترین ورژن این نرم افزار که از همین خبرنامه دانلود نموده اید، مشکلات شما بر طرف خواهد شد.

 

نرم افزار مالیات حقوق دارایی

*** نکته: اگر در نصب نرم افزار با پیغامی جهت نصب نرم افزار دات نت فریمورک DOT NET Framework ویندوز مواجه شدید می توانید از طریق این لینک برنامه دات نت ورژن 4 را که مورد نیاز نرم افزار حقوق دارائی است را دانلود نمائید.

 

نرم افزار مالیات حقوق دارایی

*** نکته: پس از دانلود نرم افزار دارایی، حتما قبل از نصب آن، راهنماهای همراه با فایل نصبی را مطالعه نموده و سپس اقدام به نصب نرم افزار حقوق دارئی نمائید.

*** نکته: بر خلاف نسخه های قدیمی برنامه لیست حقوق دارائی، نام کاربری و پسورد ورود به نسخه های جدید نرم افزار حقوق دارائی هر دو admin می باشد.

 

ورود به نرم افزار لیست حقوق دارائی
ورود به نرم افزار لیست حقوق دارائی

 

*** نکته: پس از نصب نرم افزار، برای اجرای آن (در صورت مواجه شدن با مشکل)، در ویندوزهای 7 سون و 8 و تن 10 ، از Run as Administrator به جای دابل کلیک کردن بر روی Shortcut نرم افزار استفاده نمائید.

*** توجه: نرم افزار حقوق سازمان مالیاتی کشور هنوز دارای مشکلاتی می باشد و انشاا… به مرور زمان این مشکلات بر طرف خواهند شد. پس صبور باشید و همواره به خبرنامه ما برای دریافت آخرین نسخه نرم افزار حقوق دارائی مراجعه فرمائید.

 

 

 

لینک های مفید:

فروشگاه اینترنتی پاساک | گیت کنترل تردد | دستگاه حضور غیاب | راهبند اتوماتیک | قفل دیجیتال | انرژی خورشیدی | یو پی اس | فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال | فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته | تجهیزات شبکه های کامپیوتری | دزدگیر اماکن | دزدگیر فروشگاهی

پیشنهاد ما به شما

بروزرسانی سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ برای دومین بار

مایکروسافت قصد دارد برای دومین بار سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ خود را به روز کند …